خرید اینترنتی ارزان

خرید,خرید اینترنتی,خرید پستی,خرید ارزان

خرید اینترنتی دستگاه فیتنس اورانوس,خرید پستی دستگاه فیتنس اورانوس,خرید ارزان دستگاه فیتنس اورانوس,دستگاه فیتنس اورانوس,خرید نقدی دستگاه فیتنس اورانوس,خرید آنلاین دستگاه فیتنس اورانوس,خرید دستگاه فیتنس اورانوس,فروش دستگاه فیتنس اورانوس,فروش پستی دستگاه فیتنس اورانوس,فروش اینترنتی دستگاه فیتنس اورانوس,فروش ارزان دستگاه فیتنس اورانوس * حراج اینترنتی با پایین ترین قیمت,حراج اینترنتی,حراج,خرید پستی,فروشگاه اینترنتی,دستگاه فیتنس اورانوس ارزان,ارزان ترین دستگاه فیتنس اورانوس,خرید اینترنتی ارزان دستگاه فیتنس اورانوس,بهترین فروشگاه اینترنتی
خرید اینترنتی,خرید اینترنتی دستگاه فیتنس اورانوس جدید,خرید دستگاه فیتنس اورانوس جدید,خرید نقدی دستگاه فیتنس اورانوس جدید,خرید پستی,خرید پستی دستگاه فیتنس اورانوس جدید,دستگاه فیتنس اورانوس جدید,دستگاه فیتنس اورانوس اصلی

دستگاه فیتنس اورانوس

فروش انواع وسایل ورزشی و کاربردی بدنسازی زیر قیمت دستگاه ورزشی کمر و پهلو و شکم

.

photo_2015-10-11_17-21-28

photo_2015-10-11_17-21-24

ویژگی های دستگاه فیتنس اورانوس:

دارای جعبه

سی دی آموزش فیلم جهت استفاده از دستگاه

دارای فنر بسیار قوی میانی

چرخش چپ و راست جهت تقویت ماهیچه های کمر و پهلو و شکم و ساق پا

کیفیت بسیار عالی

قابلیت استفاده در منزل و محل کار و باشگاه های ورزشی

.

photo_2015-10-11_17-21-14 photo_2015-10-11_17-21-10

خواستن توانستن است . اگر واقعا میخواهید از شر چربی های شکم و

 چربی های پهلوها راحت شوید باید سختی بکشید اما این سختی فقط 

به مدت ۶ هفته خواهد بود پس از آن از داشتن شکم کتابی بدون گوشتهای نفرت انگیز پهلوها به

خود افتخار میکنید . برای آب کردن شکم نه قرصی وجود دارد نه دعایی و نه

جادویی . اگر هر سه کاری را که میگوییم انجام دهیم به خواسته ی خود می رسید

و گرنه خیر.

  photo_2015-10-11_17-20-58 photo_2015-10-11_17-20-49 photo_2015-10-11_17-20-44برای آب کردن شکم و پهلو پایین تنه و خوش فرم شدن بدنتان این شروط را باید رعایت کنید و این کارها را انجام دهید:

شرط اول برنامه غذایی :

سرخ کردنی و روغن را به مدت ۶ هفته فراموش کنید.

از هر نوع مواد قندی مصنوعی مثل آب نبات، قند و شکلات پرهیز کنید.

مصرف مواد نشاسته ای مثل نان، برنج، سیب زمینی و… را در حد توان به حداقل

 رسانده و مصرف آب را به حداکثر برسانید.

هنگام گرسنگی سعی کنید بیشتر از میوه و سبزیجات استفاده کنید.

شرط دوم انجام دادن  ورزش های هوازی :

 ورزشهای هوازی اثرات بسیار مفیدی در سلامت قلب و عروق دارند وهمچنین باعث

 از بین بردن چربی های بدن می شوند. ما در این برنامه ۶ هفته ای بیشتر نیازمند

 اثرات چربی سوزی آنها هستیم.

در این ۶ هفته کافی است شما حداقل هفته ای ۵ روز به مدت یک ساعت ورزش

 های هوازی انجام دهید. اگر در ابتدای کار روزی یک ساعت برایتان دشوار است از

 روزی ۱۵ دقیقه شروع کنید و هر یک تا دو روز یکبار مقدار آن را ۵ تا ۱۰ دقیقه افزایش

 دهید تا به روزی یک ساعت برسید. از تمام ورزش های هوازی به منظور چربی

 سوزی در این برنامه ۶ هفته ای می توان استفاده کرد ،اما

ورزش هایی که کارایی  بهتری برای چربی سوزی شما دارد عبارتند از :

پیاده روی خیلی تند، دویدن آرام،تردمیل و دوچرخه ثابت.

شرط سوم تمرینات شکم :

هدف این قسمت از برنامه این است که عضلات شکم شما فرم زیبایی بگیرند و قوام

 آنها افزایش یابد. بنابراین وقتی چربی های شکم شما (توسط رژیم غذایی وبرنامه

 ورزشی هوازی) آب شدند، عضلات زیر آنها فرم یافته و زیبا می شوند و این همان

 چیزی است که بنام عضلات ۶ تکه ای شکم نامیده مبشود.پس برای قوام گرفتن

 و زیبا کردن عضلات شکم هفته ای ۴ نوبت و در هر نوبت ۱۵ دقیقه  تمرین کنید

photo_2015-10-11_17-20-40

 

قیمت : ۱۵۰,۰۰۰  تومان
خرید پستی

خرید اینترنتی دستگاه فیتنس اورانوس | 150,000 تومان
خرید پستی